Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Jumaat, 30 Januari 2009

Teknik-teknik pelancapan lelaki

Lelaki



Teknik-teknik pelancapan lelaki juga dipengaruhi oleh beberapa faktor dan kelebihsukaan peribadi. Teknik-teknik boleh juga berlaian di antara lelaki yang dikhatan dan tidak dikhatan, seperti teknik-teknik yang boleh dilakukan untuk seseorang mungkin agak menyakitkan untuk yang lain.


Teknik terumum pelancapan lelaki adalah hanya dengan memegang pelir dengan genggaman longgar dan kemudian bergerak tangan ke atas dan ke bawah batang sehingga puncak syahwat dan pancutan air mani mengambil tempat. Kelajuan mosi tangan akan berbesa dari seorang lelaki ke seorang lelaki, walaupun ia tidak umum pada kelajuan untuk bertambah apabila pancutan air mani berhampiran dan untuk mengurangkannya sewaktu pancutan air mani tersendiri. Jika belum berkhatan, perangsangan pelir dengan cara ini tiba dari "pengepaman" kulup. mosi luncuran pada kulup mengurangkan geseran. Jika berkhatan, ada cara yang lebih berterusan di antara tangan dan kelenjar, oleh itu suatu pelincir peribadi kadang-kadang digunakan untuk mengurangkan geseran. Kadang-kadang, jika terlampau banyak tekanan digunakan, ia boleh sakit meraba untuk suatu tempoh waktu.


Berkhatan atau tidak, lelaki oleh meraba atau mengurut kelenjar, bibir kelenjar, dan frenular delta.


Suatu lagi teknik adalah dengan meletakkan hanya jari telunjuk dan ibu jari keling pelir dan menggerakkan kuelit atas dan bawah. Suatu variasi ini adalah dengan meletakkan kesemua jari panjang dan ibu jari pada pelir seperti bermain seruling, dan kemudian usap ulang-alik. Suatu lagi teknik umum adalah memandang ke bawah pada permukaan selesa seperti tilam atau bantal dan meraba pelir terhadapnya sehingga puncak syahwat dicapai. Teknik ini boleh termasuk menggunakan suatu simulacrum, atau faraj buatan.


Ada banyak lagi variasi pada teknik pelancapan lelaki. Sesetengah lelaki boleh meletakkan tangan secara terusan pada pelir mereka sewaktu pelancapan, sementara yang lain menggunakan tangan bebas mereka untuk mengusap-ngusap buah pelir, puting dan bahagian lain badan mereka. Sesetengah boleh membiarkan tangan mereka pegun sementara mengepamnya ke dalamnya dengan tolakan pelvic supaya dapat merangsangkan mosi hubungan seks. Yang lain boleh juga menggunakan alat penggeletar dan alat-alat seksual lain lebih umum berkaitan dengan pelancapan wanita. Sangat sedikit lelaki fleksibel dapat mencapai dan merangsangkan pelir mereka dengan lidah atau bibir mereka, dan oleh itu melakukan otofelatio.


kelenjar prostat adalah salah satu pembiakan yang menyumbangkan cecair ke air mani. Oleh kerana prostat adalah sentuhan sensitif, sesentgah secara berterusan merangsangkannya menggunakan suatu jari berpelincir atau dildo dimasukkan melalui dubur ke dalam rektum. Merangsangkan prostat dari luar, melalui tekanan pada perineum, dapat menjadi memuaskan juga. Air amni kadang-kadang dipancutkan pada sehelai tisu atau benda lain.


Suatu teknik kawalan pancutan air mani yang berkontroversi adalah untuk meletakkan tekanan pada perineum, sekitar setengah jalan di antara skrotum dan dubur, sebelum sahaja pancutnya air mani. Ini dapat, meskipun, membawa kembali air mani ke dalam pundi (dirujukkan sebagai pancutan air mani songsang). Jika berulang secara sering, teknik ini dapat menyebabkan kerosakan jangka panjang oleh kerana tekanan meletakkan nerve dan saluran darah dalam perineum. Suatu puncak syahwat kering adalah satu yang dapat dicapaikan sementara menahan pancutan air mani (atau di mana pancutan air mani songsang telah mengambil tempat). Penyokong-penyokong puncak syahwat kering mengatakan bahawa ini adalah kemahiran berpelajaran yang dapat memendekkan jangka refraktori.

1 ulasan:

  1. cara nak bagi lambat keluar air mani

    BalasPadam

Blog Widget by LinkWithin